KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 6 pozycji o tematyce: Marketing - metody
AUTOR:
Churchill, Gilbert A.
POZ/ODP:
Gilbert A. Churchill.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002.
HASŁA:
Marketing - metody - podręcznik akademicki OPIS FIZYCZNY:
897, [2] s. : il., 2 mapy ; 25 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000806738
80673
ODBIORCY:
Podręcznik akademicki.
UWAGI:
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995. Tekst t. z ang.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Badania marketingowe : teoria i praktyka
POZ/ODP:
red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska ; aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska [i in.].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005.
HASŁA:
Marketing - metody OPIS FIZYCZNY:
494 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000808084
80808
UWAGI:
Bibliogr. Indeks
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing usług logistycznych
AUTOR:
Chrąchol, Urszula. [>>] Jedliński, Mariusz. RedakcjaRosa, Grażyna (1968- ). Redakcja
POZ/ODP:
autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych ; redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza Marketing - metody Usługi - marketing Podręczniki OPIS FIZYCZNY:
308 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001143474
114347
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług logistycznych Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 2.2. Marketing usług 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego 3.1. Wprowadzenie 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych 4.3. Procedury segmentacji rynku 4.4. Wybór rynku docelowego 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych 8.4. Funkcje cen w marketingu 8.5. Możliwe strategie cenowe 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne 8.7. Różnicowanie cen Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji 9.2. Kanały dystrybucji 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix 10.2. Instrumenty promocji 10.3. Reklama 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) 10.6. Public relations 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta 14.1. Definicja pojęcia 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw 15.1. Definicja pojęcia 15.2. Ujęcie marketingowe relacji 15.3. Ujęcie logistyczne relacji Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych 17.3. Projektowanie strategii marketingowych 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu UWAGI:
Bibliografia na stronach 291-304. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych : teoria i praktyka : cenne wskazówki, trendy, wyniki badań
AUTOR:
Witek, Lucyna.
POZ/ODP:
Lucyna Witek.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, cop. 2007.
SERIA:
Vademecum Menedżera
HASŁA:
Handel - metody Marketing - metody Merchandising Promocja handlowa OPIS FIZYCZNY:
X, 291, [1] s. : il., err. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000894155
89415
ODBIORCY:
Dla menedżerów firm handlowych i studentów kierunków ekonomicznych.
UWAGI:
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Psychologia zachowań konsumenckich
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Skuteczna promocja przy niskim budżecieTytuł oryginału : "Wie Sie mit schmalem Budget erfolgreich werben ".
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW